• Безкоштовно по Україні
    0-800-307-900
    Години роботи у Харкові:

    Харків

    Пн-Нд: 10:00 — 17:00

    Магазини:

    Павлівська площа, 8 (М "Площа Конституції")

    Години роботи у Дніпрі:

    Дніпро

    Пн-Сб: 12:00 — 16:00

    Магазин:

    пр. Д. Яворницького, 119

    Години роботи у Одесі:

    Одеса

    Пн-Нд: 11:00 — 17:00

    Магазин:

    вул. Преображенська, 41

    Години роботи у Києві:

    Київ

    Пн-Сб: 10:00 — 18:00

    Нд - вихідний

    Магазин:

    вул. Пушкінська, 2-4/7, м. "Хрещатик" (червона лінія), м. "Золоті ворота" (зелена лінія)

Працюємо з 9:00 до 18:00
0

Часті питання (FAQ)

Загальні питання
Де знаходиться Ваш магазин?

У Харкові: 1) вулиця Мироносицька, 46 (м. Університет) 2) Палівская площа, 8 (м. Площа Конституції) 3) вулиця Героїв Праці, 7 (ТРЦ "Караван") У Києві: 4) вулиця Пушкінськая 2-4/7 (м. Хрещатик, м. Золоті ворота) У Дніпрі: 5) проспект Д. Яворницького 119 В Одесі: 6) вулиця Преображенська, 41

Що є логіном для входу?

Логіном для входу є Ваш e-mail або номер телефону. І в подальшому, після реєстрації, у вас буде особистий кабінет, де Ви зможете переглядати історію Ваших замовлень та покупок в AVIC.

Який у вас графік роботи?

По телефону замовлення приймаються: Пн-Пт: з 09.00 до 20.00 Сб: з 10.00 до 19.00 Нд: з 10.00 до 19.00 Про графік роботи в передсвяткові та святкові дні ви зможете дізнатися у наших менеджерів-0-800 307 900 (безкоштовно).

Я живу в місті, де немає сервісного центру. Якщо товар зламався, куди мені звернутися?

У разі виникнення гарантійного випадку, клієнт звертається на гарячу лінію 0-800-307-900, його з'єднують з сервісним центром, обумовлюються умови відправки пристрою, після ремонту пристрій відправляється компанією перевізником назад клієнту. Гарантійні зобов'язання виконуються з дотриманням чинного законодавства.

Якщо у мене зламається куплений у вас товар, в перебігу якого терміну до вас можна звернутися, що б ви його полагодили?

Кожен проданий нами товар супроводжується гарантійним талоном. У талоні відзначена дата продажу та гарантійний термін.

Чому так дорого?

Ціна товару з розстрочкою на 3, 6 або 10 місяців вказана на сайті. Ціна товару фіксується в момент продажу і надалі зміні не підлягає. Часто ціна у нас з розстрочкою навіть на 5 місяців є нижчою, ніж роздрібна ціна в звичайному магазині. Ми хочемо запропонувати вам різні способи зручної покупки товару, ви завжди можете обрати прийнятну для себе ціну і спосіб оплати товару.

Як купити?
На сайті вказано, що товару немає в наявності, але є сервіс "Повідомити про наявність"?

Так, Ви можете залишити заявку і як тільки товар з'явиться в наявності на пошту прийде лист про наявність позиції.

Як скасувати замовлення?

Для того, щоб скасувати замовлення зателефонуйте за номером 0-800-307-900 і повідомте про Ваше бажання нашого менеджера.

Розстрочка та кредит
Як отримати від Вас рахунок-фактуру для оформлення кредиту?

Для оформлення кредиту Вам необхідний оригінал рахунок-фактури. Тому, Вам необхідно по телефону або електронній пошті узгодити наявність товару і його вартість. Сам рахунок можна забрати самостійно в нашому офісі (за вищевказаними адресами) або, по можливості, ми Вам його доставимо. Візьміть до уваги, що ми не гарантуємо доставку рахунку-фактури Вам протягом дня, все залежить від завантаженості кур'єрів.

Проконсультируйте, що таке розстрочка?

Розстрочка - це можливість виплатити товар за кілька однакових платежів - 3, 6 або 10. Заповніть анкету на сайті, в перебігу робочого дня з вами зв'яжеться менеджер компанії, яка дає розстрочку. Він уточнить ряд питань і обумовить з Вами термін розгляду вашої заявки. У разі позитивного результату, з Вами зв'яжеться менеджер нашого магазину. Від Вас додатково будуть потрібні паспорт, ідентифікаційний код, а також їх копії (копії всіх сторінок паспорта, на яких є будь-які дані).

Когда оплачивать месячные платежи?

До 20 числа каждого месяца, начиная со следующего месяца после получения товара. Если 20-е попадает на выходной или праздники, то в первый рабочий день после них.

Чи можна погасити достроково? Чому при цьому вартість не змінюється в меншу сторону?

Ви маєте право достроково погасити договір розстрочки, але, на жаль, ціна товару, з урахуванням обраного варіанту розстрочки, фіксується в договорі і зміні не підлягає.

В якому банку оплачувати розстрочку?

Ви можете оплатити розстрочку в будь-якому зручному для вас банку.

Який банк надає розстрочку?

Розстрочку надає Альфабанк

Коли буде доставка замовленого в розстрочку товару?

Доставка товару можлива через 3-4 робочих дні з моменту отримання сканкопії від клієнта а також залежить від наявності товару і регіону вашого перебування.

Чи можна перенести час і день доставки по розстрочці, так як не можу бути присутнім при отриманні товару?

Покупець товару повинен бути присутнім в момент передачі товару і підписання договору, тому Ви самі визначите зручну для вас дату, щоб ви були на місці, та повідомте її нам.

В яких містах доступна дана послуга купівлі товару в розстрочку?

По всій Україні.

Чи можу я взяти ще один (два) товари в розстрочку, якщо не розрахувався за попереднім договором розстрочки?

Ні, на жаль, є обмеження в кількості одночасно виплачуваних товарів і вона становить 1 (одну) одиницю товару.

Оплата, доставка, гарантія та повернення товару
Чи можу я особисто приїхати до Вас в магазин і купити товар?

Так звичайно. Забрати товар самостійно можна за вищевказаними адресами: м. Харків, м. Університет, вул. Мироносицька 46, м. Харків, м. Площа Конституції, Павлівська площа, 8, м. Київ, м. Хрещатик/Золоті ворота, вул. Пушкінськая, 2-4/7, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 119, м. Одеса, вул. Преображенська, 41, Однак слід враховувати, що ми фізично не можемо розмістити весь асортимент в магазині, тому перед приїздом вам слід уточнити наявність товару у менеджера. Якщо його немає, необхідно якийсь час поки ми перемістимо його в для Вас в магазин.

Який графік роботи сервісного відділу (якщо потрібно замінити/повернути товар).

Повернення і обмін товару можливий: Пн-Пт: з 09 до 19 Сб: з 10 до 18 Нд - вихідний.

Що робити, якщо оплачений товар не було доставлено?

Ми обов'язково страхуємо весь товар, який доставляється в інші міста. У разі відсутності Вашого товару в офісі перевізника, вам необхідно зв'язатися з нашим менеджером. Він допоможе вирішити проблему.

Як доставляється замовлений товар?

Доставка здійснюється нашою службою доставки "до дверей під'їзду", або за допомогою перевізника "Нова пошта"

Які Ви даєте гарантії, що відправлений Вами новий товар не буде підмінений на аналогічний "не новий", поки він доставляється в інше місто?

Будь-який товар супроводжується заповненим гарантійним талоном. У талоні вказано серійний номер товару. Таким чином подібна "підміна" неможлива.

Як я можу оплатити своє замовлення?

Ви можете оплатити своє замовлення БУДЬ-ЯКИМ зручним для вас способом. Ми приймаємо: готівкову оплату, безготівкову оплату (банківський переказ).

Чи можу я заплатити за товар на пошті при отриманні, тобто післяплатою?

Так, такий варіант оплати можливий, але він обговорюється попередньо з менеджером під час оформлення замовлення.

Чи можу я оплатити замовлення готівкою, кур'єру, при доставці товару до мене додому?

Так, Ви можете оплатити замовлення готівкою при доставці кур'єром "до під'їзду", але ви повинні попередити менеджера про це при оформленні замовлення.

Хочу оплатити замовлення по безналу, які документи потрібні при отриманні товару?

Для отримання товару, сплаченого за безготівковим розрахунком, необхідний стандартний набір документів. Для приватних осіб - паспорт. Для юридичних осіб та ФОП: довіреність, виписана на людину, яка отримує товар. Довіреність повинна бути завірена мокрою печаткою та підписом керівника організації або ФОП. Без оформлення довіреності отримати товар може або особисто директор підприємства, або фізичне-особа-підприємець, які також повинні мати при собі печатку для документального оформлення покупки (видаткові накладні).

Яка гарантія на куплений мною товар?

Терміни гарантії Ви можете подивитися в описі товару, вкладка "Гарантія". Всі товари супроводжуються фірмовим гарантійним талоном та/або нашим гарантійним талоном.

Якщо я живу не в Харкові і не в Києві (я маю на увазі великі міста), яким чином я можу протягом 14 днів обміняти товар або повернути гроші?

Ви можете відправити товар назад тим же способом, яким ви його отримували, наприклад, за допомогою "Нової пошти". Якщо товар та його упаковка зберегли товарний вид - ми обміняємо його або повернемо гроші. Але, в будь-якому випадку, попередньо Ви повинні зв'язатися з нашими менеджерами.

Що робити, якщо мені поштою не прийшла квитанція?

Всі рахунки висилаються близько 8-го числа кожного місяця. Якщо з якої-небудь причини Ви не отримаєте рахунок до 15-го числа - зателефонуйте і ми перешлемо Вам квитанцію для оплати зручним для Вас способом: електронною поштою або смс. Також ми перевіримо з Вами правильність адреси, щоб в майбутньому рахунку Вам доходили.