Технічні розбіжності

Команда CodeWeavers — розробники, завдяки яким більшість програм із каталогу Steam доступні для запуску на Linux. При цьому не потрібно встановлювати додаткові або спеціальні версії програмного забезпечення. Тепер перед розробниками поставлено складніше завдання. Необхідно, щоб CrossOver — програма для запуску софтів на різних ОС, підтримував DirectX 12.

Для Linux проблем практично немає. Швидше за все, ПЗ вийде у 2022 році. Наразі розробники підвищують продуктивність VKD3D — спеціальної бібліотеки тривимірної графіки. 

Створення продукту для Mac у кілька разів складніше. Справа в тому, що API-інтерфейс низькорівневий. Він розроблявся для комп'ютерної техніки Apple, а архітектура графічних чіпсетів компанії відрізняється. Процесор працює трохи інакше, тесселяція інша. В системі немає геометричних шейдерів та інших складових. 

Apple Metal підтримує 500 тисяч SRV, а ігор для коректного запуску та роботи необхідно близько 1 млн. Через це багато програм DirectX 12 не запустяться на Mac. Окрім проблеми із ресурсами, існують неполадки із віртуальними адресами. Компанії необхідно впровадити підтримку VA. 

directx-12-slozhnosti-zapuska-igr

Висновки та висновки

DirectX 12 на Linux анонсують набагато раніше, ніж на Mac. Американський бренд вважає, що ресурсів цілком достатньо покриття вимог ігор. Однак розробники CodeWeavers стверджують, що підтримка на Mac з'явиться не раніше, ніж CrossOver 23.

Труднощі в основному пов'язані з архітектурою процесорів Apple. Сподіваємось, розробники знайдуть вирішення проблем. Слідкуйте за новинами, щоб не пропустити анонс свіжої інформації!