-
Тип: окуляри віртуальної реальності
-
Роздільна здатність дисплея: 1440x1600
-
Інтерфейс: USB, DisplayPort
-
Вага: 809 г
Оплата
- Готівка
- Оплата картою
- Розрахунковий рахунок
- Розстрочка онлайн
- Кредит онлайн
Окуляри віртуальної реальності Valve Index VR Kit
По-перше, хочеться відзначити дисплеї, які тепер є РК-дисплеями (замість OLED) і мають роздільну здатність 1440 × 1600 на дисплей. Це гідний стрибок у роздільній здатності порівняно з Vive (при 1080 × 1200). І хоча це той самий дозвіл на папері, що і у Vive Pro, перехід від OLED до LCD означає ще більше субпікселів, які збільшують видиму роздільну здатність. Valve стверджує, що на РК-дисплеї субпікселів на 50% більше, ніж на аналогічному OLED-дисплеї.
Але дозвіл не єдиний вирішальний чинник, стверджує Valve. За словами представників компанії, цей екран забезпечує субпіксельну стійкість. Постійність - це те, як довго піксель залишається освітленим, а у віртуальній реальності чим нижче це значення, тим краще, тому що освітлення пікселів протягом меншого часу зменшує розмитість під час руху голови. Але це складно, тому що, коли ви зменшуєте час освітлення, ви також зменшуєте яскравість, а це означає, що вам потрібен дисплей, який може бути дуже яскравим, дуже швидким. Коли вихідний Vive має час підсвічування 1,85 мс, що може призвести до розмиття картинки на 2-3 пікселі, пікселі Valve Index підсвічуються всього за 0,33 мс, що забезпечує субпіксельне (ефективно невидиме) розмиття сталості, заявляє Valve. Крім того, дисплеї Index можуть працювати з частотою оновлення 90 Гц, 120 Гц та 144 Гц (хоча останній є «експериментальним»).
Дисплеї та оптика у поєднанні з двома налаштуваннями, які допомагають користувачам отримати максимальну віддачу від них: міжзоряну відстань (IPD) та "полегшення" зору. IPD дозволяє користувачеві змінювати відстань між лінзами, щоб найкраще вирівняти своє око з оптичним центром. Діапазон фізичного IPD в Index становить від 58 до 70 мм, що охоплює переважну більшість користувачів. Полегшення зору дозволяє користувачеві наблизити лінзи до очей, що забезпечує оптимальне вирівнювання зі «sweet spot» вздовж осі Z та максимальним полем зору. Оригінальні Vive та Vive Pro мають аналогічне налаштування, але їх об'єктиви не можуть бути розташовані так близько до ока, як дозволяє Index.
Valve стверджує, що з регулюванням "eye-relief" - і дисплеями, які нахилені на п'ять градусів у кожну сторону для подальшого розширення поля зору - більшість користувачів побачать поле зору, яке приблизно на 20 градусів більше, ніж те, що вони побачать з Vive (який був оцінений близько 110 градусів, в результаті чого поле зору склало близько 130 градусів, за розрахунками Valve).І, нарешті, аудіо, для якого Valve розробила дуже цікаве рішення, яке, ймовірно, буде скопійовано багатьма майбутніми гарнітурами. Вони називають це «колонками ближнього радіусу дії», і це виглядає химерно, але колонки звисають поруч із вухами, але не спираються на них. Це здається неважливим, але дозволяє Valve Index VR Kit використовувати ті ж переваги, що й у випадку з «аудіотрубою», які ми бачили в інших недавніх гарнітурах (вони не заважають одягати гарнітуру), але з значно кращою якістю звуку.
Крім гарнітури, в комплекті також знаходяться контролери Knuckles та об'єднує всі разом SteamVR Tracking. Незважаючи на те, що це створює більше тертя для використання в порівнянні з відстеженням Inside-Out, Valve вважає, що якість їх відстеження має вирішальне значення для точності відтворення. Вони називають цей великий проміжок за магнітною лицьовою панеллю «frunk», і кажуть, що це суто універсальний порт розширення для будь-яких модів, які люди можуть придумати, для чого і вбудований порт USB 3.0. Вони стверджують, що не мають на увазі якийсь конкретний використання для frunk, але сподіваються, що люди будуть експериментувати. Безсумнівно хочеться відзначити ергономіку гарнітури. Ручка у верхній правій частині гарнітури Index регулює відстань лінз ближче до очей (як зазначалося раніше). За словами представників Valve Corporation, один сантиметр зміни цього циферблату може розширити чи обмежити поле зору у віртуальному світі на 30 градусів. «Лінзи рухаються незалежно від лицьової поверхні (область піни/прокладки), що означає, що лінзи можуть бути набагато ближчими до ока», - пояснив представник Valve.
Характеристики товару Окуляри віртуальної реальності Valve Index VR Kit
Загальні дані | |
Тип: | окуляри віртуальної реальності |
Тип дисплея: | LCD |
Роздільна здатність екрану: | 1440x1600 |
Частота оновлення: | 120 Гц |
Кут огляду: | 130 градусів |
Процесор: | немає даних |
Регулювання IPD: | немає даних |
Аудіо: | навушники та мікрофон |
Трекінг: | Knuckles, SteamVR Tracking |
Пам'ять | |
ОЗУ: | немає даних |
Накопичувач: | немає даних |
Оснащення | |
Датчики: | є |
Підключення | |
Інтерфейс, роз'єми: | дротове (USB, DisplayPort) |
Акумулятор | |
Батарея: | немає даних |
ОС | |
Операційна система: | немає даних |
Комплектація | |
Комплектація: | контролер, датчики, гарнітура, базові станції |
Вага | |
Вага: | 809 г |
*Технічні характеристики та комплектація товару можуть бути змінені виробником без попередження.
Нічого не знайдено
- Самовивіз із точки видачі (можлива передплата, уточнюйте у операторів колл-центру).
Місто Харків:
— Павлівська площа, 8, м. Площа Конституції
Місто Київ:
— вул. Пушкінська, 2-4/7, м. Хрещатик (червона лінія), м. Золоті ворота (зелена лінія)
Місто Одеса:
— вул. Преображенська, 41
- Доставка по Україні Новою Поштою за тарифами перевізника.
- Гарантія 6 місяців.
- Обмін, повернення протягом 14 днів. Згідно з чинним законодавством України.