0-800-307-900
Працюємо з 9:00 до 19:00
  • Безкоштовно по Україні
    0-800-307-900
    Години роботи у Києві :

    Київ

    Пн-Нд 10:00 — 19:00

    Магазин:

    вул. Пушкінська (нова вул. Євгена Чикаленко), 2-4/7, м. "Хрещатик" (червона лінія), м. "Золоті ворота" (зелена лінія)

    Години роботи у Харкові :

    Харків

    Пн-Нд: 10:00 — 19:00

    Магазини:

    Павлівська площа, 8 (М "Площа Конституції")

    Години роботи у Одесі :

    Одеса

    Пн-Нд: 10:00 — 19:00

    Магазин:

    вул. Преображенська, 41

UA

Про нас

Ми починали з малого: як Avic став IT-компанією в світі ритейлу

"Хочу дешевше", - саме цю фразу вимовляє кожен з нас, купуючи нову техніку. І тут починаються муки вибору. Хтось віддає перевагу менш популярний бренд, щоб не переплачувати за нейм і розкручений логотип, хтось - відмовляється від певних функцій, щоб знизити цінник. Від своїх покупців ми часто чуємо питання "Чому у вас так дешево? У вас не оригінал? ". Компанія стрімко розвивається, тому ми вирішили розповісти, чому в магазині Avic такі низькі ціни.

У нас горіли очі і була тільки ідея: з чого все починалося

Вперше про Avic почули в 2009 році, як про мережу офлайн-магазинів оптової та роздрібної торгівлі. На ті часи формат був цілком звичним. Але ми хотіли більшого і вирішили спробувати щось новеньке. Уже в 2009 році Avic був одним з перших на українському ринку, хто запустив інтернет-магазин.

"У нас горіли очі і був нереальний азарт, хотілося робити те, чого не було раніше у інших. Так з'явився перший сайт компанії. У плані движка і дизайну все було набагато простіше, ніж зараз. Та й ресурсів, які давали б поле для розгону, практично не було. Спеців, які б показали, як це все правильно працює ще майже не було, тому спочатку самі всьому навчалися і тут же впроваджували"

Зараз всі перші рекламки і візитки зберігаються як пам'ять.

Avic.ua: зручний інтернет-магазин техніки

Простий інтерфейс сайту

У 2009 році Avic підписав договір з web-студією Artjoker. Головне завдання, якої ми хотіли добитися - стати зручним інтернет-магазином.

"Це була наша перша настільки масштабна робота спільно з хлопцями, у яких була вже профільна спеціалізація. Перебрали десятки варіантів, були суперечки і безсонні ночі в пошуках кращого рішення. На ті часи нашої фішкою були фільтри категорій, що давало людині зручність вибору. Це - нереально крута штука, яку ще ніхто не пробував впровадити раніше. А ми зробили".

Через три роки після запуску оновленого інтернет-магазину ми адаптували його для користувачів, які відвідують сайт з мобільних пристроїв.

"На той момент ми вже встигли і самі набратися досвіду, і знайшли підрядників, які допомагали нам закривати деякі технічні питання. Аналізували ринок і прийшли до висновку, що пора робити мобільну версію. Це зручно, але, чомусь, ще ні в кого не реалізовано "

Результати перевершили всі очікування. Всього за один день трафік інтернет-магазину збільшився на 30%.

Постачальники і мінімальна націнка: причина низької вартості Avic

Після запуску повноформатного інтернет-магазину виникла потреба в розширенні асортименту, а з цього випливала ще одна проблема - пошук постачальників. Працювати хотілося одними з кращих і на постійній основі, тому відбір в компанії Avic проходив з високими вимогами.

"Аудиторія росла, збільшувався попит, а товару було не так вже й багато. Тому ми почали шукати нових постачальників. Хотіли зібрати потужну базу без проколів, браку, а головне - з вигідними умовами співпраці, щоб забезпечити низькі ціни для клієнтів. Переговори вели з багатьма, але так само точно від великої кількості постачальників і відмовилися. Чи не допускали недбалого ставлення ".

Створюючи Avic, ми ставили завдання стати кращим інтернет-магазином Харкова. А для цього потрібно завоювати довіру клієнтів і, найголовніше, не втратити її. Саме тому за роки роботи Avic розірвав договори з декількома постачальниками.

"Зараз у нас стабільна база з перевіреними людьми, яким можна довіряти. Але бувало різне. З деякими постачальниками довелося розпрощатися. За роки виробилося правило: тільки два проколи - потім від цього поставника ми ідмовляємося".

Дуже часто покупці задають питання про те, чому ж Avic ставить ціни нижчі, ніж у конкурентів? Деяких клієнтів, які не знайомі з політикою компанії, такі умови навіть відлякують. Дуже часто менеджерам доводиться пояснювати покупцям, що компанія не закуповує репліки або вже використану техніку. Головна причина таких цін - це правильно підібрані постачальники і мінімальна націнка.

Шоу-руми

З кожним днем ​​магазин ставав популярнішим, і вже в 2016 рітейлер відкриває пункт видачі в Києві.

"Такі моменти завжди хвилюючі. Ми до кінця не знали, як відпрацює такий формат. Це була перша фізична точка видачі товарів. Передбачити наперед реакцію людей ми не могли. Потрібно було тільки тестувати ".

За короткий період часу послуга самовивозу стала дуже популярною.

"Виникла ідея відкрити повноцінний шоу-рум. Це дає можливість замовляти товари за супер цінами, але в той же час, якщо потрібно забирати товар в вашому місті, його можна тестувати, вибирати в магазині. А також отримувати консультацію, додаткову настройку та аксесуари. У 2018-му ми офіційно запустили перший повноцінний офлайн-магазин в Харкові ".

Через рік мережа розширилась, і в Харкові з'явився ще один повноцінний шоу-рум. А в 2021 році ми відкрили відразу два магазини - в Дніпрі і Києві. До слова, столичний шоу-рум обійшов по дизайну своїх попередників.

"Київський магазин відрізняється від інших. Ми дуже довго працювали над дизайном, він вийшов ультрасучасним і зручним. Ми розширили штат магазину, щоб клієнти не стояли в черзі на видачу або не ждали, поки до них підійде консультант ".

Попутно з розширенням мережі Avic, компанія створила дочірній бренд "Як новий".

"Avic завжди позиціонував себе як магазин з доступними цінами на техніку Apple. Так у нас і виникла ідея створити бренд, де можна було б купити вже використану техніку, але в ідеальному стані. За цим стежать наші фахівці, які кожен товар під час прийому перевіряють за 24-ма параметрами ".

Нові підходи та власний бренд техніки

За словами власника компанії, перша половина 2021 роки для Avic була дуже продуктивною. Величезного вкладення сил вимагав запуск власного бренду електроніки Ironn.

"2021 історії нашої компанії нові підходи, про розвиток бренду в цілому і кожного, хто має до нього відношення. Це про людей, які вкладають свої сили в одну спільну справу. не тільки про відкриття двох магазинів і запуску продажів власного бренду електроніки Ironn. Зараз топ продажів у нас - це новий Power Bank для iPhone. Пристрій підтримує бездротову зарядку. Це дуже стильний зовнішній акумулятор, досить компактний з хорошою ємністю батареї ".

Зараз головна мета - стати інтернет-магазином техніки №1 в Україні. Ми плануємо відкриття першого шоу-руму в Одесі, Запоріжжі, Львові, а також інших обласних центрах. Також ми думаємо над тим, як можна реалізувати транспортування товару всього за 14 годин.